OOTD + NOTD; School Party

Ongeveer anderhalve week had ik een schoolfeest. Het was echt heel gezellig, we hebben eerst wat gegeten, daarna een film gekeken (The Hangover 2!) en daarna gedanst. Ookal is het al een tijdje geleden, ik wilde nog wel even mijn outfit die ik toen aanhad aan jullie laten zien. Ook had ik speciaal een nail-art gemaakt, die ik ook gelijk even snel aan jullie laat zien. Kijk maar mee!

Zwart hempje @H&M - Lichte spijkerblouse @H&M - Rokje met strepen @Action - Ketting @H&M - Panty @? - Nep Uggs @Bristol - Oorbellen (die je niet ziet) @Bijou Brigitte.

Op het schoolfeest zelf had ik deze uggs nog even omgedraaid voor bruine laarsjes met veters van m'n zusje. Ook het lichte spijkerblousje is niet van mezelf, die is ook van mijn zusje. Ik had mijn uilenketting om die je ook al zag bij mijn favoriete kettingen van het moment (klik) en verder ook een strapless rokje die ik ooit een keer bij de Action kocht voor rond de €4. Totaal niet duur, maar ik ben er nog steeds heel blij mee!

Nog wat foto's die zijn gemaakt op het feest:

Haha, ik heb de rest van de mensen die op de foto's staan even wazig gemaakt, wel zo privé. Zo heb ik mijn nagels gedaan:

Let niet op hoe mijn vingers en nagelriemen er uit zien. Wordt aan gewerkt, haha!

Op mijn nagels heb ik gradient nails gemaakt. Dit is het 'overlopende effect', zoals het ook wel wordt genoemd. Ik heb met blauw/groene kleurtjes gewerkt (Catrice 540 Am I Blue Or Green?, H&M Mint Green en Catrice 590 Jade Is Not My Name). Daarna heb ik er glitters over gedaan (Essence blauwe glitterlak, weet de naam niet meer precies en zit ook niet meer in het assortiment). Ik vind het resultaat wel erg leuk, misschien dat ik dit wel eens vaker ga doen. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Wat vinden jullie van mijn outfit voor het schoolfeest en mijn gradient nails? Laat een reactie achter!

Liefs, Myrthe.