Video; winactie spulletjes Topvintage!

Remember dat ik een artikel schreef over de spulletjes die ik kreeg van Topvintage om te 'reviewen'? Klik hier om 'm nog eens te lezen. Ik vertelde toen al ik dat er ook een winactie aan kwam, die ik in dit artikel aan jullie laat zien in een filmpje! Ook doe ik de winactie expres vandaag, omdat dit artikel alweer het 100ste artikel is! Superleuk, en dat wil ik natuurlijk met jullie vieren, d.m.v. een winactie. Kijk maar mee!



Nu nog eens de voorwaarden om mee te doen op een rijtje;
- Volg me met Bloglovin
- Laat een reactie achet met daarin dat je meedoet
- Vul een geldig e-mailadres in het juiste kopje, zodat ik de winnaar kan mailen
- De winnaars worden gekozen via random.org

Je kunt meedoen tot 20 januari 23:59, 21/22 januari word de winnaar bekend gemaakt.

Doe jij met deze winactie en heb jij wel eens wat besteld bij Topvintage.nl?

Liefs, Myrthe.